خدمات مشتری سفرآلامو: تلفن تماس و رسانه های اجتماعی بالا
نوشته شده توسط : سفرآلامو

طبق گفته سفرآلامو، بیشتر مشتریان کرایه اتومبیل اجاره ماشین ترجیح می دهند با کارمند واقعی تلفنی صحبت کنند – در مقایسه با رسانه های اجتماعی یا ایمیل – برای پاسخگویی به سوالات آنها.

در سال گذشته، مراکز تماس سازمانی به بیش از 6 میلیون اجاره خودرو شرکت سفرآلاموو Alamo A کمک کردند. با توجه به این که بیش از 90 درصد از آنها گوشی را برداشتند، این شرکت در ابتدای راه است. 10٪ باقی مانده از ایمیل، چت آنلاین و یا حساب های رسانه های اجتماعی استفاده می شود.

سفرآلامو معاون سفرآلاموسفرآلامودر شرکت سرمایه گذاری گفت: “رنت ماشین در سال گذشته تنها، ما بیش از دو برابر تیم خدمات مشتری رسانه های اجتماعی ما دو برابر شده است. با این حال، در حالی که رسانه های اجتماعی در طول ماه در حال افزایش است، پرسش های تلفنی هنوز بسیار محبوب ترین شکل ارتباط برای مشتریان ما هستند. به نظر میرسد مردم به تعاملات معنادار با کارکنان واقعی ترجیح میدهند

اکثر مشتریها بر تغییرات رزرو، لغو و تأییدیه، گسترش قرارداد کرایه ماشین و کپی رسید ها تمرکز می کنند.

سفرآلامو سازمانی که برای رهبری در جوایز تراوشی شناخته شده است

اجاره خودرو

سفرآلاموگفت: “گرچه اکثر درخواست ها ساده هستند، گاهی اوقات می توانند پیچیده باشند.” “به همین دلیل است که اعضای تیم تماس با ما از هر درخواست خواسته می شوند – مهم نیست که چه کانال استفاده می شود و در اسرع وقت کار را درست انجام می دهد.”

شرکت های سرمایه گذاری هر کارمند مرکز تماس را با ابزار، آموزش و اقتدار مورد نیاز برای کار با هر مشتری و ارائه مجموعه ای از سوالات و مسائل را آموزش می دهد.

سفرآلاموگفت: “ما نمایندگان خدمات مشتری را استخدام می کنیم که نه تنها می توانند دستورالعمل ها را دنبال کنند، بلکه می توانند بر پایه آن ها برای پاسخگویی به تمام نیازهای مشتری بدون کمک اضافی، فکر کنند.” “برای ارائه یک تجربه خدمات مشتری متداول، ما هر تعامل با مشتری را یک وضعیت شخصی و فردی می دانیم.





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: